גיוון תעסוקתי הוא חלק ממותג המעסיק של מייקרוסופט, לכן הם דואגים שמועמדים לא יוכלו לפספס שזה דבר שחשוב להם ושהם גם מיישמים את מה שהם מאמינים בו.

באתר הקריירה שלהם אפשר למצוא עמודים מעוצבים ומזמינים למה שהם קוראים 'קבוצות משאבים' של עובדים (Employee Resource Groups) עבור קהלים שונים בארגון: הורים, אנשים עם מוגבליות, קבוצות אתניות שונות, נשים. אפשר למצוא שם מידע מעניין על המטרות והפעילות הענפה של כל אחת מהקבוצות האלה בארגון ומחוצה לו. חברים בכל קבוצה אלפי אנשים ברמה גלובלית, שזוכים לבמה ולתמיכה מהארגון שלהם. בכל עמוד יש כמובן קישורים לרשתות חברתיות, אפשרות שיתוף, קישור למשרות רלוונטיות (למשל משרות נגישות לאנשים עם מוגבלויות), סיפורי עובדים ועוד.

קהילת ההורים של מייקרוסופט

עובדים עם מוגבלויות במייקרוסופט

השקיפות שמייקרוסופט משדרת בתחום של גיוון תעסוקתי מרשימה. המועמדים שלה יכולים לראות את התפלגות העובדים לפי מין וקבוצות אתיות בכל מיני חתכים: כל האוכלוסיה, עובדים טכנולוגיים, הנהלה ועוד. הם לא מסתפקים בזה ומציגים גם נתונים בתחום של שיוויון בשכר. מועמדת בארה"ב יכולה לראות שבמייקרוסופט היא תרוויח 99.9 סנט על כל דולר שירוויח עמית שלה באותו תפקיד ודרג. מועמדים מקבוצות אתניות יכולים לראות שהם ירוויחו אפילו יותר.

דוגמה מצויינת לאיך משווקים את החוזקות של הארגון כדי לבנות מוניטין כמעסיק מוביל.

התפלגות העובדים במייקרוסופט

שיוויון בשכר במייקרוסופט

שתף:
FacebookWhatsAppLinkedInEmail