עם יד על הלב: כמה אתם משקיעים במודעות הדרושים שלכם? וגם: מתי לאחרונה נתקלתם בתיאור משרה שממש הלהיב אתכם? כזה שגרם לכם לגשת מיד לעמוד המשרות כי הצליחו לסקרן, להדליק או לעורר בכם השראה?

תיאור המשרה הוא אחד מנקודות המגע המשמעותיות של המועמדים שלנו, והמטרה היא להפוך את נקודת המגע הזו להזדמנות. איך? בעזרת יצירתיות!

יש לכם עין לפרטים? אם אתם רואים טעות במודעה הזו, אנחנו רוצים אתכם!

זוהי דוגמא נהדרת של חברת Coinmama האמריקאית, שאנשיה הצליחו להפוך מודעת דרושים לחידה שרצה בווטסאפ בין המוני אנשים – חלקם כנראה מועמדים פוטנציאליים. העלויות – אפסיות. החיפוש אחר השגיאה מוביל אותנו לקרוא בדקדקנות כמה פרטים קצרצרים על החברה (סטארטאפ, מיקום ומומחיות של החבר'ה בחדרי בריחה), מה הם מחפשים במועמד (תשומת לב מפחידה לפרטים, פותר בעיות, מבין בטכנולוגיה), הפנייה לאתר הקריירה שלהם ופרטי קשר. שיחקו אותה.

החידה-מודעת הדרושים שרצה בווטסאפ

תיאור המשרה הוא אחד מנקודות המגע המשמעותיות של המועמדים שלנו, והמטרה היא להפוך את נקודת המגע הזו להזדמנות. איך? בעזרת יצירתיות!

גם בישראל כבר ניתן למצוא דוגמאות מצוינות לקמפיינים ויראליים לגיוס עובדים, שעוררו סקרנות אדירה בקרב קהל היעד שלהם. כך למשל ביום העצמאות האחרון פרסם המוסד כתב חידה של צופן מקודד, שהיה למעשה קמפיין גיוס סוכנים לשורות הארגון. הקמפיין עשה גלים ברשת וגם סוּקָר בהרחבה בתקשורת. לאחר סיומו פורסם שיותר מ-25 אלף אנשים ניסו לפתור את כתב החידה שבמודעה, כמות אדירה של אנשים שבהם מועמדים פוטנציאליים לארגון.

אז חידות – פשוטות או מורכבות יותר – מצליחות למשוך את תשומת לב ואת הקהל שאתם מחפשים. אם הצלחתם להביא אותם לאתר המשרות שלכם – עשיתם צעד גדול קדימה. רק שימו לב: כדאי שמה שהם ימצאו באתר הקריירה שלכם יהיה תוכן מעניין שישאיר אותם שם. אם כל מה שימצאו באתר הוא רשימת משרות עם תיאורי תפקיד יבשים, הסיכוי שלכם לעניין אותם בעבודה בארגון שלכם פוחת משמעותית.

אגב, הצלחתם למצוא את הטעות במודעה?

כתב החידה של המוסד למועמדים פוטנציאליים

שתף:
FacebookWhatsAppLinkedInEmail