מכירים את הפרק בסיינפלד שבו ג'ורג' מארגן לעצמו מיטה נסתרת מתחת לשולחן העבודה שלו כדי שיוכל להשלים שעות שינה במשרד*?  עובד וירג'ין באוסטרליה עשה את זה קצת יותר בגלוי ובלי שהרגיש, גם זכה לתמונה עם הבוס הגדול.

ריצ'ארד ברנסון, הבעלים של וירג'ין, הוא מנהל מאוד לא שגרתי. הוא ללא ספק הפנים של המותג שבבעלותו, ובהחלט עושה עבודה נהדרת גם מבחינת מותג המעסיק של הקבוצה.

את הפוסט הזה פרסם ברנסון בבלוג שלו באתר של וירג'ין, והוא זכה לסיקורים נרחבים בתקשורת וברשתות החברתיות: "קפצתי למשרד ולשדה התעופה כדי להגיד שלום, לראות מה העניינים עם הצוות. הבחור הזה לא היה ממש בעניינים – תפסתי אותו ישן בעבודה! וואו, הוא חטף שוק כשהערתי אותו. הוא כנראה חשב שהוא חולם כי הוא חזר מיד לישון. להיות הוגן – הוא היה בכוננות וצבר מנוחה מאוד נחוצה."

ריצ'רד ברנסון עם העובד המנומנם

ביקור באתר הקריירה של וירג'ין ובבלוג של ברנסון מצליח להשלים את החוויה ולהעביר, כבר ממבט ראשון, תחושה של חברה יצירתית, מחוייכת, כייפית, חדשנית ואכפתית כלפי העובדים

אז ברור שלישון בעבודה זה לא דבר מקובל  – גם לא בוירג'ין, אבל בכמה חברות שאתם מכירים, הבעלים יצטלם עם העובד המנמנם וייצור מהסיטואציה הזו אייטם משעשע? מספיק להסתכל על הפרצופים המחוייכים (ולמרבה הפלא לא לחוצים) של כל החבר'ה ברקע, כדי להבין שרוח טובה היא כנראה לא דבר חריג בוירג'ין.

ביקור באתר הקריירה של וירג'ין ובבלוג של ברנסון מצליח להשלים את החוויה ולהעביר כבר ממבט ראשון תחושה של חברה יצירתית, מחוייכת, כייפית, חדשנית, אכפתית כלפי העובדים (היא מובילה, למשל, מדיניות שבה העובדים מחליטים כמה חופש יקחו במהלך השנה) וגם פעילה מאוד בנושאים חברתיים וסביבתיים.

תמונה קטנה שנתנה למותג המעסיק של וירג'ין יח"צ מדהים!

* לאלה שצריכים תזכורת לגבי הסיטואציה מסיינפלד המיטה הנסתרת של גו'רג' 🙂

שתף:
FacebookWhatsAppLinkedInEmail