תמונות וסרטונים הם חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו וגם בעולם הגיוס נעשה בהם שימוש מדהים בשנים האחרונות. אפשר לראות היום שלל סרטונים שמטרתם לאפשר למועמדים להציץ לארגון ולהכיר בצורה קצת יותר מוחשית את העובדים, התרבות וסביבת העבודה. למרות המבחר הרחב, לא תמיד פשוט להגיע לתוצאה שתסקרן, תעניין ותרגש את המועמדים שלכם.

הסרטון של הרמן מילר, חברה ותיקה בת יותר ממאה שנים, מביא משהו חדשני ומרענן בנוף של הסרטונים למועמדים. החברה מעצבת ומפתחת ריהוט (ובו גם הכסאות המדהימים שכולם מכירים) וגם שירותים וטכנולוגיות שקשורים אליו. עם מכירות של מעל 2 מליארד דולר בשנת 2016 , הם מצליחים להעביר מסר מעניין, אמיתי ובגובה העיניים.

אז מה אהבנו בסרטון?

  • כבר השם שלו – This is You, מסקרן ומעביר מסר של מיקוד בך – המועמד/ת.
  • הוא גורם לכם לחשוב מה באמת חשוב כשאתם בוחרים מקום עבודה.
  • יש בו פשטות וכנות – כאלו חבר מדבר איתך על בחירת מקום עבודה.
  • הוא נותן הצצה למה החברה עושה ולמוצרים המדהימים שלה.
  • הוא מצליח להעביר מסר ברור במה החברה מאמינה ומציעה לעובדים (מותג המעסיק) – גיוון תעסוקתי, חדשנות, רעיונות של עובדים, איזון בית עבודה, איכפתיות ועשיה למען אנשים, החברה הסביבה. והם גם יודעים לתגמל.
  • הוא נותן מידע חשוב למועמדים כמו זה שהם חברה זוכת פרסים כמקום לעבוד בו.
  • הוא מיוחד וחדשני. עיצוב הוא חלק מה – DNA שלהם וזה מורגש גם כאן.

ומה פחות אהבנו?

  • הוא קצת ארוך (2:50). לרב האנשים נגמרת הסבלנות אחרי דקה או מקסימום דקה וחצי.
  • באנימציה לא פוגשים אנשים אמיתיים ואי אפשר לראות את סביבת העבודה, כך שזו "הצצה מוגבלת", עם זאת, באתר הקריירה שלהם מופיעים גם סרטוני עובדים, כך שזה משלים את החוויה.
  • קצת הרגו אותנו עם כמות ה -this…
שתף:
FacebookWhatsAppLinkedInEmail